Rutki-Kossaki, dn. 29.05.2020 r.
RG.271.10.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z poźn. zm.).
Zamówienie publiczne prowadzone jest na podstawie zarządzenia nr 2/2018 Wójta Gminy Rutki z dnia 12 stycznia 2018 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro.
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Rutki
ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki.
NIP: 7231629730
REGON: 450670284
Tel.: 86 276 31 61 Faks: 86 276 31 60
E-mail: sekretariat@gminarutki.pl
Godziny urzędowania (pracy): 7:00 – 15:00
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn „Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjne w miejscowości Rutki-Kossaki”.
- Szczegółowy zakres rzeczowy inwestycji określa – dokumentacja projektowa – dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej BIP Gmina Rutki (link do strony:http://gminarutki.pl/ogloszenie-o-zamowieniu-roboty-budowlane-zagospodarowanie-terenu-na-cele-rekreacyjne-w-miejscowosci-rutki-kossaki/04/ oraz do wglądu w siedzibie zamawiającego.
- Inspektor Nadzoru sprawuje pieczę nad realizacją zamówienia, ocenia zgodność realizacji przedsięwzięcia z projektem, kontroluje jakość i ilość robót, opiniuje zasadność wykonania i rozliczenie robót zamiennych, kontroluje rozliczenie finansowe budowy.
- Szczegółowy zakres obowiązków został określony we wzorze umowy stanowiącej zał. nr 5 niniejszego zapytania ofertowego.
- Wspólny Słownik Zamówień: CPV 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.
III. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJACEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSOBY UPRAWNIONEJ DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
- Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje zamawiający oraz wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów, dla których Prawodawca przewidział wyłącznie formę pisemną.
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje każda ze stron przekazuje pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu i poczty elektronicznej (w formacie pdf.) uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona przez zamawiającego.
- Korespondencję w formie pisemnej wykonawcy są zobowiązani wysyłać bądź składać na adres: Urząd Gminy Rutki, ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki.
- Korespondencję w formie faksu Wykonawcy są zobowiązani przesyłać na numer 862763160
- Korespondencję w formie elektronicznej należy kierować na adres: sekretariat@gminarutki.pl
- Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami jest Paweł Dębnicki– tel. 862763177
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- Termin sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego: od dnia podpisania umowy z wykonawcą do czasu odebrania prac budowlanych przez Komisję odbioru robót i zatwierdzenia przez Wójta Gminy Rutki oraz wstępnej akceptacji inspektora nadzoru do zapłaty faktury wystawionej przez wykonawcę robót budowlanych.
- UWAGA! W przypadku negatywnej oceny dokumentacji z przeprowadzonego postępowania w sprawie wyboru wykonawcy postępowanie zostanie unieważnione, a jeśli zawarto Umowę z Wykonawcą zostanie ona rozwiązana bez ponoszenia przez zamawiającego konsekwencji, a procedura wyboru wykonawcy zostanie przeprowadzona ponownie.
- Termin rozpoczęcia prac budowlanych – od dnia protokolarnego przekazania placu budowy.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca winien spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, to jest:
- Dysponowanie osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Warunek będzie potwierdzony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia osobami gotowymi do podjęcia obowiązków tj. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych).
- Wykaz osób należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJACYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
W celu złożenia prawidłowej oferty wykonawca powinien zapoznać się z całością zapytania ofertowego, którego integralną część stanowią załączniki. Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty:
- Wypełniony formularz ofertowy – według załącznika nr 1 do zapytania ofertowego.
- Oświadczenie potwierdzające spełnienie udziału w postępowaniu – według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – według załącznika nr 3 do zapytania ofertowego.
- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według załącznika nr 4 do zapytania ofertowego.
- Uprawnienia budowlane.
- Aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Wzór umowy – załącznik nr 5.
VII. PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. Z postępowania wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
- Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wymagania podstawowe:
- Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu.
- Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej), które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
- Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Do oferty należy dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Forma oferty:
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim, mieć formę pisemną, należy ją sporządzić na maszynie do pisania, na komputerze lub nieścieralnym atramentem.
- Oferty wykonawców, którzy dołączą do oferty załączniki o innej treści niż określona w zaproszeniu zostaną odrzucone.
- Wszystkie zapisane strony oferty powinny być ponumerowane oraz parafowane przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania wykonawcy konieczne są dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny wykonawcy.
- Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.
- Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie.„NAZWA I ADRES WYKONAWCY (pieczęć)”
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Rutki, ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki
OFERTA NA– NADZÓR INWESTORSKI
„Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjne w miejscowości Rutki-Kossaki” - Oferta musi być złożona w formie papierowej w jednym egzemplarzu z zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
IX. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
- Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Rutki, ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki, pok. 207.
- Ofertę należy złożyć do dnia 3.06.2020 r. do godziny 11:00.
X. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego Urzędzie Gminy Rutki, ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki, pok. 112 w dniu 3.06.2020 r. o godziny 11:30.
XI. KRYTERIUM OCENY OFERT
- W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
a) Cena 100%
XII. DODATKOWE POSTANOWIENIA:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania bez podania przyczyny na każdym etanie postępowania.
XIII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO NINIEJSZEGO ZAPYTANIA