WÓJT GMINY RUTKI
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds.inwestycji, budownictwa i spraw komunalnych w Urzędzie Gminy Rutki
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Rutki
ul. 11 Listopada 7
18-312 Rutki-Kossaki
tel.(86) 2763161
II. Określenie stanowiska:
- Stanowisko pracy: Podinspektor ds. inwestycji, budownictwa i spraw komunalnych.
III. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ochrony danych osobowych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- wykształcenie średnie ( z wymaganym min. 3 letnim stażem pracy) lub wyższe (bez wymaganego stażu pracy) o kierunku budownictwo, gospodarka przestrzenna, drogownictwo, architektura, geodezja,
- nieposzlakowana opinia,
- prawo jazdy kategorii B,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu biurowego MS Office.
- wymagania dodatkowe:
- zdolność organizacji pracy,
- dokładność, odpowiedzialność, dyspozycyjność oraz samodzielność w wykonywaniu obowiązków, odporność na stres, umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole, rzetelność, kreatywność.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to między innymi:
- ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
- prowadzenie rejestru wydawanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic placów oraz numeracji nieruchomości,
- wykonywanie zadań związanych z przygotowywaniem dokumentacji na planowane zadania inwestycyjne oraz prowadzenie spraw związanych z realizacją gminnych inwestycji,
- pozyskiwanie środków na realizację inwestycji gminnych z funduszy pomocowych, przygotowywanie wniosków w tym zakresie,
- przygotowanie, ogłaszanie i przeprowadzanie przetargów zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
- prowadzenie rejestru i dokumentacji zamówień publicznych
- prowadzenie nadzoru remontów budynków stanowiących własność gminy,
- prowadzenie spraw gospodarczych związanych z funkcjonowaniem Urzędu,
- wydawanie decyzji o lokalizacji celu publicznego
- prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia miejsc publicznych, dróg i ulic,
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w ciepło i energię elektryczną,
- prowadzenie zakupów materiałów budowlanych niezbędnych przy remontach,
- rozliczanie materiałów budowlanych po zakończeniu remontu,
- przeglądy wszystkich obiektów i budowli będących własnością gminy,
- sporządzanie sprawozdań o ich stanie technicznym oraz zakresie niezbędnych remontów
V. Warunki pracy:
- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy Rutki,
- wymiar czasu pracy: pełny etat,
- rodzaj umowy- umowa o pracę.
- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
- wyjazdy służbowe na delegacje – szkolenia, wykonywanie okresowych czynności kontrolnych w terenie,
- drzwi odpowiedniej szerokości oraz podjazd przystosowany dla osób niepełnosprawnych, natomiast w budynku urzędu brak jest windy (wejście po stopniach) oraz odpowiednio dostosowanej toalety.
VI. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych: jest niższy niż 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys –CV,
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów – oświadczenie o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych;
- posiadane referencje oraz inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VIII. Wymagane dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Rutki (pokój nr 207) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Rutki, ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki, – z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji, budownictwa i spraw komunalnych”, w terminie do dnia 28 stycznia 2021 r. do godz. 15.00 . W przypadku ofert, wysłanych pocztą, za datę złożenia oferty przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do siedziby Urzędu Gminy Rutki.
IX. Informacje dodatkowe:
- Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów lub nie będące odpowiedzią na ogłoszony nabór, nie będą uwzględniane w prowadzonym postępowaniu. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o terminie selekcji końcowej.
- Wszelkie dokumenty dostarczone w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostają dołączone do jego akt osobowych.
- Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcja kancelaryjną.
- Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób podlegają zwrotowi, będą odsyłane lub mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – http://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl (nabór na wolne stanowiska) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Rutki.
Kontakt w sprawie rekrutacji- , tel. (86) 2763161, Paweł Dębnicki
Wójt
Dariusz Sławomir Modzelewski
ZAŁĄCZNIKI: