Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji, budownictwa i spraw komunalnych w Urzędzie Gminy Rutki

WÓJT GMINY RUTKI
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds.
inwestycji, budownictwa i spraw komunalnych w Urzędzie Gminy Rutki

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Rutki
ul. 11 Listopada 7
18-312 Rutki-Kossaki
tel.(86) 2763161

II. Określenie stanowiska:

  1. Stanowisko pracy: Podinspektor ds. inwestycji, budownictwa i spraw komunalnych.

III. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  1. wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. niekaralność za umyślne  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    4. znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ochrony danych osobowych,                                    
    5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
    6. wykształcenie średnie ( z wymaganym min. 3 letnim stażem pracy) lub wyższe (bez wymaganego stażu pracy) o kierunku budownictwo, gospodarka przestrzenna, drogownictwo, architektura, geodezja,
    7. nieposzlakowana opinia,
    8. prawo jazdy kategorii B,
    9. praktyczna umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu biurowego MS Office.
  2. wymagania dodatkowe:
    1. zdolność organizacji pracy,
    2. dokładność, odpowiedzialność, dyspozycyjność oraz samodzielność w wykonywaniu obowiązków, odporność na stres, umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole, rzetelność, kreatywność.

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to między innymi:

  1. ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
  2. prowadzenie rejestru wydawanych decyzji o warunkach zabudowy i   zagospodarowania terenu,
  3. prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic placów oraz numeracji nieruchomości,
  4. wykonywanie zadań związanych z przygotowywaniem dokumentacji na planowane zadania inwestycyjne oraz prowadzenie spraw związanych z realizacją gminnych inwestycji,
  5. pozyskiwanie środków na realizację inwestycji gminnych z funduszy pomocowych,  przygotowywanie wniosków w tym zakresie,
  6. przygotowanie, ogłaszanie i przeprowadzanie przetargów zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
  7. prowadzenie rejestru i dokumentacji zamówień publicznych
  8. prowadzenie nadzoru remontów budynków stanowiących własność gminy,
  9. prowadzenie spraw gospodarczych związanych z funkcjonowaniem Urzędu,
  10. wydawanie decyzji o lokalizacji celu publicznego
  11. prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia miejsc publicznych, dróg i ulic,
  12. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w ciepło i energię elektryczną,
  13. prowadzenie zakupów materiałów budowlanych niezbędnych przy remontach,
  14. rozliczanie materiałów budowlanych po zakończeniu remontu,
  15. przeglądy wszystkich obiektów i budowli będących własnością gminy,
  16. sporządzanie sprawozdań o ich stanie technicznym oraz zakresie niezbędnych remontów

V. Warunki pracy:

  1. warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
    1. praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy Rutki,
    2. wymiar czasu pracy: pełny etat,
    3. rodzaj umowy- umowa o pracę.
  2. miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
    1. narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
    2. wyjazdy służbowe na delegacje – szkolenia, wykonywanie okresowych czynności kontrolnych w terenie,
    3. drzwi odpowiedniej szerokości oraz podjazd przystosowany dla osób niepełnosprawnych, natomiast w budynku urzędu brak jest windy (wejście po stopniach) oraz odpowiednio dostosowanej toalety.

VI. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych: jest niższy niż  6 %.

VII. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys –CV,
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  9. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
  10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów – oświadczenie o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,
  11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych;
  12. posiadane referencje oraz inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VIII. Wymagane dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, osobiście  w sekretariacie Urzędu Gminy Rutki (pokój nr 207) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Rutki, ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki, – z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji, budownictwa i spraw komunalnych”,  w terminie do dnia 28 stycznia 2021 r. do godz. 15.00 .   W przypadku ofert, wysłanych pocztą, za datę złożenia oferty przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do siedziby Urzędu Gminy Rutki.

IX. Informacje dodatkowe:

  1. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów lub nie będące odpowiedzią na ogłoszony nabór, nie będą uwzględniane w prowadzonym postępowaniu. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
  2. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o terminie selekcji końcowej.
  3. Wszelkie dokumenty dostarczone w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem.
  4. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostają dołączone do jego akt osobowych.
  5. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcja kancelaryjną.
  6. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób podlegają zwrotowi, będą odsyłane lub mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych.
  7. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl (nabór na wolne stanowiska) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Rutki.

Kontakt w sprawie rekrutacji- , tel. (86) 2763161,  Paweł Dębnicki

 

Wójt

Dariusz Sławomir Modzelewski

ZAŁĄCZNIKI: