Strona źródłowa: www.zgkrutki.pl
Zapytanie ofertowe
Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Młynarska 3, 18- 312 Rutki Kossaki, woj. Podlaskie, tel. 86 22 45 051; biuro@zgkrutki.pl jest zainteresowany zakupem używanego pojazdu specjalnego z zamontowaną śmieciarką dwukomorową .
Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego samochodu specjalistycznego – śmieciarki.
- Pojazd wraz z zabudową musi być kompletny, sprawny technicznie zgodnie z jego przeznaczeniem
- Sprzedawany pojazd musi być wolny od wad prawnych, konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych.
- Pojazd powinien być wyposażony zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 roku Nr 32, poz. 262 ze zm.)
- Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim oraz wszelkie dokumenty przetłumaczone na język polski umożliwiające zarejestrowanie samochodu między innymi:
- Zaświadczenie z badania technicznego,
- Książka pojazdu,
- Przetłumaczony dokument zakupu pojazdu i dowodu rejestracyjnego, jeżeli nie był rejestrowany w Polsce.
- Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zmówienia przeprowadzi szkolenie z zakresu obsługi pojazdu i zabudowy kierowców i ładowaczy.
- Okres gwarancji: minimum trzy miesiące od daty zakupu.
Preferowane wymagania techniczne:
- Samochód specjalistyczny marki MAN, MERCEDES, SKANIA LUB VOLVO – rok produkcji od 2009 roku – wyrzut uniwersalny do opróżniania pojemników od 110l do 1100l (niski),
- Zabudowa dwukomorowa: o łącznej pojemności od 17 m3 – 24m3,
- Przebieg pojazdu nie większy niż 300 tys. km – potwierdzony przez autoryzowany serwis,
- Silnik wysokoprężny, moc – 300 – 320Km,
- Napęd 6×2, trzecia oś skrętna,
- DMC 26 000 kg,
- Kabina dzienna – 3 osobowa.
Warunki płatności:
- Płatność dokonana będzie na podstawie faktury VAT, w terminie 14 dni od daty wpływu faktury VAT do siedziby Zamawiającego po odbiorze przedmiotu zamówienia.
- Jesteśmy zainteresowani zakupem również w formie leasingu.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Miejsce, sposób i termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w terminie do 09.07.2021 r. do godziny 9.00.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
14 dni, licząc od daty złożenia oferty.
Kontakt
e – mail: biuro@zgkrutki.pl
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Zdzisław Jabłoński, tel.728 367 984
Pliki do pobrania
- Zalacznik nr 1 do zapytania nr 1.docx (17.43 KB)
- Zalacznik nr 2 do zapytania nr 1.docx (20.77 KB)
- Zapytanie ofertowe – zakup samochodu specjalistycznego.docx (16.68 KB)