Rutki-Kossaki, dnia 27.05.2021 r.
Gmina Rutki
Ul. 11 Listopada 7
18-312 Rutki-Kossaki
ZW.271.4.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gmina Rutki
ul. 11 Listopada 7
18-312 Rutki-Kossaki
strona internetowa: http://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl
tel. 862763161, fax. 862763160
e-mail: zamowienia@gminarutki.pl
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Montaż klimatyzacji w budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Ożarki-Olszanka”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Ożarki-Olszanka: sala 1, sala 2, sala 3, kuchnia, znajdujących się na parterze budynku. Budynek Świetlicy Wiejskiej w m. Ożarki-Olszanka jest posadowiony na działce o nr ew. 238/6 obręb geodezyjny Ożarki Olszanka. Charakterystyka obiektu: budynek wolnostojący, parterowy, z dachem dwuspadowym. W załączeniu Zamawiający przekazuje Projekt budowlany budynku oraz wykaz lokali.
Obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
- wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie własnych rozwiązań, opracowanego według obowiązujących norm projektu wykonawczego;
- zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych;
- obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
- zasadami wiedzy technicznej;
- obowiązującymi przepisami i normami polskimi;
- utrzymania porządku , przestrzegania przepisów BHP podczas wykonywania robót;
- pokryje koszty szkód wyrządzonych w trakcie wykonania robót;
- usunięcia usterek ujawnionych w okresie rękojmi lub gwarancji po ich zgłoszeniu przez użytkownika;
- zrealizuje i odda zamawiającemu przedmiot zamówienia, zgodnie z warunkami umowy.
Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać oględzin pomieszczeń budynku Świetlicy Wiejskiej w m. Ożarki-Olszanka.
Termin realizacji zamówienia: do 16 lipca 2021 r.
Warunki płatności:
-
wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia płatne będzie przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy,
-
wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia płatne będzie jednorazowo, po zrealizowaniu całości zadania, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego zapytania,
-
Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty w terminie 14 dni od doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury/rachunku,
-
podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany obustronnie końcowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
II. Inne istotne warunki zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełnił następujące warunki:
-
wykazał się niezbędną wiedzą i doświadczeniem w zakresie usług objętych niniejszym zapytaniem:
-
na potwierdzenie spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę będącą przedmiotem niniejszego zapytania lub podobnych – zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszego zapytania,
-
na potwierdzenie wykonania wyżej wymienionych usług Wykonawca zobligowany jest przedstawić dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług ujętych w wykazie (kserokopie dokumentów – referencje, protokoły odbioru), zadania nie podparte dokumentami nie będą brane pod uwagę.
III. Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (waga – 100 %).
Oferty złożone po terminie nie są rozpatrywane.
Dla ważności postępowania o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie co najmniej jednej ważnej oferty.
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów wymaganych w zapytaniu ofertowym, lub złożone dokumenty będą zawierały błędy albo budziły wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia albo udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia/uzupełnienia/poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę, którego oferta wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia do udzielenia wyjaśnień w tym zakresie.
Odrzucone zostaną oferty:
-
których treść nie odpowiada wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym/zaproszeniu do składania ofert,
-
zawierające błąd w obliczeniu ceny lub kosztów,
-
zawierające rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
-
w przypadku, gdy Wykonawca nie uzupełni dokumentów lub nie udzieli wyjaśnień we wskazanym przez Zamawiającego terminie lub też nie będą one odpowiadały wymaganiom Zamawiającego określonym w zapytaniu ofertowym,
-
złożone przez Wykonawcę, który podlegałby wykluczeniu z postępowania lub nie spełniał warunków udziału w postepowaniu,
-
złożone po terminie składania ofert.
Jeżeli nie można wybrać oferty z uwagi na fakt, że zostały złożone oferty o tej samej cenie albo dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający zaprasza wykonawców, którzy złożyli oferty, o których mowa powyżej do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym przez siebie terminie i udziela zamówienia temu Wykonawcy, który zaoferuje niższą cenę. Niedopuszczalne jest zaoferowanie cen wyższych niż podane w złożonych ofertach.
W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaka może być przeznaczona na realizację zamówienia, Zamawiający może przed wyborem oferty najkorzystniejszej przeprowadzić negocjacje dotyczące ceny z wykonawcą, którego oferta zostałaby uznana za najkorzystniejszą, gdyby Zamawiający posiadał środki na realizację zamówienia.
Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IV. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
Na kompletną ofertę składają się:
-
wypełniony i podpisany formularz ofertowy – zał. nr 1,
-
wypełniony i podpisany wykaz wykonanych usług – wg zał. nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowe wykonanie usług, o których mowa w wykazie. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną,
-
wypełniony i podpisany wykaz klimatyzatorów (z certyfikatami) – zał. nr 3.
Cena ofertowa ma charakter ryczałtowy i powinna być tak skalkulowana, aby obejmowała wykonanie całości przedmiotu zamówienia opisanego w zapytaniu ofertowym i jego załącznikach, była ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, uwzględniającą ewentualne rabaty i upusty oraz wszelkie koszty związane z właściwym przygotowaniem i wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym również koszty związane z koniecznością przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, jeżeli będzie wymagana). Wartość cenową należy podać w złotych polskich, cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
V. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty (zmiana – treść w załączniku):
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 3 czerwca 2021 r. godziny 12:00 drogą elektroniczną na adres: zamowienia@gminarutki.pl, w tytule wiadomości należy wpisać: Oferta na: „Montaż klimatyzacji w budynku Świetlicy Wiejskiej w m. Ożarki-Olszanka”.
VI. Informacje dodatkowe (zmiana – treść w załączniku):
Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pisemnie lub drogą elektroniczną odpowiednio w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zaproszenia do składania ofert. Jeżeli wniosek o udzielenie wyjaśnień wpłynął po terminie lub dotyczy udzielonych wyjaśnień wniosek taki zostanie pozostawiony bez rozpoznania.
Zmiany oraz wyjaśnienia dotyczące zapytań ofertowych zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiajacego.
Zamawiający w dniu 3 czerwca 2021 r. zamieści na stronie internetowej Gminy Rutki (http://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl) w zakładce „Zamówienia”, informację dotyczącą złożonych ofert, to jest nazwę firmy i cenę brutto.
Wójt
Dariusz Sławomir Modzelewski
ZAŁĄCZNIKI: